Γ.Ζ.: Πολύ δύσκολη ερώτηση. Διαβάζω πολύ κι επιπλέον καταπιάνομαι με πολλά είδη βιβλίων – από κλασικά μυθιστορήματα, επιστημονική φαντασία και θρίλερ μέχρι ιστορικά, πολιτικά κι επιστημονικά βιβλία.
Αν έπρεπε να απαντήσω με ένα μόνο όνομα, θα ανέφερα τον Τζακ Λόντον. Έργα του όπως το Μάρτιν Ήντεν, το Κάλεσμα της Άγριας Φύσης και ο Θαλασσόλυκος με μάγεψαν και με ενέπνευσαν.
Βέβαια οι γίγαντες της λογοτεχνίας που με στιγμάτισαν είναι πολλοί. Μερικά από τα ονόματα που ήρθαν αμέσως στο μυαλό μου; Νίκος Καζαντζάκης, Στίβεν Κίνγκ, George RR Martin, Τolkin, Αλέξανδρος Δουμάς (πατήρ), Ντοστογιέφσκι, Στάιμπεκ, Ρόμπερτ Χάρις, Στίβεν Πρέσφιλντ, Πίτερσον κι άλλοι κι άλλοι…
Κατά καιρούς έργα επιστημόνων όπως ο Carl Sagan κι ο Στίβεν Χόκινγκ μ’ έχουν συνεπάρει εξίσου με έργα λογοτεχνών.
Και πέρα από τα σοβαρά βιβλία, με τον ίδιο ενθουσιασμό διάβαζα τα κόμικς της Μάρβελ και είδα και τα αντίστοιχα έργα στον κινηματογράφο.
Ερώτηση 2η: Ποιο είναι το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Γ.Ζ.: Ήμουν γύρω στα εφτά και στα γενέθλιά μου ο πατέρας μου μου έκανε δώρο ένα βιβλίο. Ήταν του Ιουλίου Βερν, «Ο υπέροχος Ορινόκος». Είχα χαρεί τόσο πολύ – κοιμόμουν με το βιβλίο αγκαλιά χαϊδεύοντας το σκληρό, γυαλιστερό εξώφυλλο. Ήταν τότε οι εποχές που τα παιδιά είχαν λιγότερα δώρα απ’ ό,τι σήμερα. Κι όσο για το περιεχόμενο; Ζωντάνεψε μέσα μου το εξωτικό τοπίο του Ορινόκου… Ένιωθα σα να βρισκόμουν κι εγώ εκεί, μαζί με τους ήρωες. Μέχρι τα δέκα μου πιστεύω είχα διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία του Ιουλίου Βερν. Κάποια – τα λιγότερα – ήταν τα δώρα που έπαιρνα στις γιορτές, ενώ τα περισσότερα τα έψαχνα και τα δανειζόμουν σε δανειστικές βιβλιοθήκες.
Ερώτηση 3η: Τι σας ώθησε να ξεκινήσετε τη συγγραφή;
Γ.Ζ.: Δεν είμαι βέβαιος. Νομίζω ότι υπήρχε πάντα μέσα μου. Είχα κάνει μία πρώτη προσπάθεια όταν ήμουν είκοσι. Είχα γράψει μικρές ιστορίες τρόμου. Τις κράτησα όμως για τον εαυτό μου – ντρεπόμουν να τις δείξω. Και κάπου χάθηκαν μαζί με τον υπολογιστή που είχα τότε. Θα ήθελα πολύ να τις διαβάσω με το τωρινό μου κριτήριο. Ίσως ήταν καλές. Ίσως πάλι να ήταν πολύ απλοϊκές.
Την τελική ώθηση μου την έδωσε ένα τρίμηνο που συνδύασε πολλή στενοχώρια για τα δρώμενα στην Ελλάδα και την συνειδητοποίηση ότι η χώρα μας έχει χάσει ανεπιστρεπτί τα στοιχεία της αρχαιότητας που την έκαναν κάποτε σημαντική – αυτή είναι μία δύσκολη συνειδητοποίηση γιατί όλοι οι Έλληνες είμαστε περήφανοι για τις ρίζες μας. Πέρασα πολλές ανήσυχες νύχτες ονειροπολώντας πώς θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα. Σε αυτές τις νύχτες γεννήθηκε ο κορμός της ιστορίας του Κώδικα της Δημιουργίας.
Ερώτηση 4η: Πώς θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας “Ο Κώδικας της Δημιουργίας – Ο Γολγοθάς της Εύας”;
Γ.Ζ.: Αυτή είναι μία από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις, ακριβώς επειδή «ο Κώδικας της Δημιουργίας» περιλαμβάνει πολλά στοιχεία.
Η ίδια η περιγραφή του ως Θρίλερ Συνωμοσίας είναι στην πραγματικότητα μία απλοποίηση. Το έργο περιλαμβάνει περισσότερα κι εξίσου εύκολα θα τον χαρακτηρίζατε μυθιστόρημα πολιτικό, κοινωνικό, τεχνολογικό ή/και αισθησιακό.
Η απώτερη φιλοδοξία του έργου – και γι’ αυτό πρόκειται για τετραλογία – είναι να συνδυάσει αντιφατικές τάσεις που κυριαρχούν στον σημερινό κόσμο και οδηγούν σε μία αναπόφευκτη σύγκρουση, (Παγκοσμιοποίηση με διαμετρικά αντίθετους πολιτισμούς και ήθη, άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ επιστημονικής γνώσης και λαϊκίστικης άγνοιας πρόοδο της τεχνολογίας που γεννά την ελπίδα για αιώνια ζωή αλλά και τον φόβο για αυτοκαταστροφή, δημοκρατικά ιδεώδη κι εκμετάλλευση της δημοκρατίας από λαοπλάνους, ελευθερία αλλά και εκμετάλλευση της γυναίκας, συντηρητικότητα και ηδονισμό, και πραγματική πρόοδο ενάντια στο φαίνεσθαι του politically correct) και να βάλει την Ελλάδα και τα μελλούμενα στη χώρα μας μέσα σε αυτό το παγκόσμιο πλαίσιο.
Επειδή η φιλοδοξία είναι μεγάλη, το συνολικό έργο θα ξεπεράσει τις 2500 σελίδες και η συγγραφή του διήρκεσε ήδη 6 χρόνια. Για να επιτευχτεί ο στόχος αυτός το έργο αποτελείται από ξεχωριστά storylines – με διαφορετικό χαρακτήρα και θέμα – που κινούνται παράλληλα και σε κατάλληλα σημεία συναντιούνται οδηγώντας σε εκρηκτικές καταστάσεις.
Οι βασικές συγγραφικές επιδιώξεις για το έργο ήταν από την αρχή δύο:
1. Να καθηλώσει τον αναγνώστη με συνεχή δράση, αγωνιώδεις ανατροπές και δραματικές καταστάσεις που θα μπορούσαν να συμβούν στον ίδιο και να τον διασκεδάσει με αισθησιακές στιγμές
2. Να ευαισθητοποιήσει και να προβληματίσει για μεγάλα και σημαντικά θέματα της Ελληνικής και της παγκόσμιας κοινωνίας.
Ερώτηση 5η: Το Ισλαμικό Κράτος έχει προκαλέσει πολλούς “εφιάλτες” στον δυτικό κόσμο. Αιχμαλωσίες, καμικάζι αυτοκτονίας κ.α. είναι ο συνεχής τρόμος. Πιστεύετε ότι υπάρχει τρόπος ειρήνευσης μεταξύ αυτών των δύο κόσμων;
Γ.Ζ.: Έζησα τέσσερα χρόνια στη Μέση Ανατολή κι έχω μία αρκετά καλή εικόνα του ισλαμικού κόσμου. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι έχω απάντηση σ’ ένα ζήτημα πολύ μεγαλύτερο από εμένα. Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος για δύο λόγους:
1. Οι μέχρι σήμερα πολιτικές και στρατηγικές βασίζονται σε βία και καταστολή. Όμως η βία γεννάει βία και διαιωνίζει το πρόβλημα. Οι θάνατοι αθώων πολιτών που χαρακτηρίζονται ως παράπλευρες απώλειες από τον δυτικό κόσμο γεννούν εκατοντάδες επίδοξους βομβιστές-καμικάζι – που μέχρι τη στιγμή εκείνη δεν είχαν τη βία στο μυαλό τους.
2. Οι άνθρωποι είμαστε πολύ περισσότερο αποτέλεσμα προγραμματισμού στα παιδικά μας χρόνια παρά τα όντα με ελεύθερη σκέψη που θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε. Όλες οι θρησκείες (και το τονίζω όλες) ποντάρουν στην πλύση εγκεφάλου που γίνεται στα παιδάκια από τους γονείς τους – εξ’ου και η βάφτιση σε βρεφική ηλικία. Επομένως η διαφορά απόψεων, ο φανατισμός και το μίσος διαιωνίζονται από γενιά σε γενιά και δε βλέπω πώς θα σταματήσει αυτό – πέρα από μία απίθανη επέμβαση ενός φωτισμένου κράτους που θα έθετε όρια στο δικαίωμα των γονέων να κάνουν καταστροφική πλύση εγκεφάλου στα παιδιά τους. (Δυστυχώς η ιστορία διδάσκει ότι στις περισσότερες παρόμοιες καταστάσεις το κράτος αντικαθιστά την πλύση εγκεφάλου από τους γονείς με τη δική του πλύση εγκεφάλου).
Ερώτηση 6η: Νέα όπλα με σκοπό την εξόντωση των ανθρώπων δημιουργούνται από υπηρεσίες που προάγουν δημοσίως την ειρήνη και την κατάλυση της τρομοκρατίας. Τελικά οι κακοί βρίσκονται παντού και ανάμεσά μας. Γιατί, κατά τη γνώμη σας, υπηρεσίες με τέτοιες κατευθύνσεις διοικούνται από ανθρώπους με μίσος και θέληση μόνο για εξουσία;
Γ.Ζ.: Πιστεύω ότι υπάρχουν δύο διαφορετικά προβλήματα. Από τη μία υπηρεσίες/οργανισμοί και άνθρωποι με κακούς σκοπούς που επικαλούνται το κακό ως ηθική πρόφαση για να δικαιολογήσουν τους σκοπούς τους και να παραπλανήσουν.
Από την άλλη, ενδεχομένως υπάρχουν και πολλοί άλλοι οργανισμοί και άνθρωποι που ενώ κατά βάση έχουν καλές προθέσεις παγιδεύονται σ’ ένα ευρύτερο σύστημα και αναγκάζονται να κατασκευάσουν όπλα, είτε από φόβο μήπως τους προλάβουν άλλοι, είτε από πίεση λαϊκιστών πολιτικών που διαμορφώνουν μία φανατισμένη κοινή γνώμη.
Όσο για τους «κακούς»; Ναι σίγουρα υπάρχουν παντού κι ανάμεσά μας (και στην τελική δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το κακό υπάρχει σε κάποιον βαθμό και μέσα στον καθένα μας). Συχνά όμως η δύναμή τους πολλαπλασιάζεται γιατί οι άνθρωποι αυτοί είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για τη δύναμη και την εξουσία και είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν χρόνο στην χειραγώγηση άλλων – αυτό είναι η μεγάλη πληγή της δημοκρατίας – συχνά οι λαοπλάνοι και γοητευτικοί ψεύτες κερδίζουν και οι σοβαροί άνθρωποι με όρεξη για δουλειά και συνεισφορά χάνουν. Ίσως γι’ αυτό οι πολιτικοί συχνά αντικατοπτρίζουν τα χειρότερα δείγματα μίας κοινωνίας.
Ερώτηση 7η: Ο Νίκος είναι ένας εξαιρετικά ευφυής άνθρωπος. Για να μπορέσει να δουλέψει φεύγει εκτός Ελλάδος. Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της ή τα απομακρύνει από δίπλα της; Γιατί δεν μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να εξελιχθούν στη χώρα τους; Ποια είναι η άποψή σας;
Γ.Ζ.: Εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες εγκατέλειψαν τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια – μεταξύ αυτών κι εγώ. Οι λόγοι είναι γνωστοί. Οι δημιουργικοί και φιλόδοξοι άνθρωποι δε συμβιβάζονται. Απαιτούν εργαλεία για να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν το έργο τους. Και βέβαια απαιτούν αναγνώριση και δίκαια αμοιβή των κόπων τους. Δεν μπορούν να ζήσουν σ’ ένα κράτος και μία χώρα που στιγματίζει την εξαιρετικότητα και την σκληρή εργασία και που η κοινωνία προσπαθεί να εξομοιώσει τους πάντες προς τα κάτω. Αντίθετα επιζητούν μία κοινωνία με απαιτήσεις, αμοιβή της αξίας – μία κοινωνία που να παροτρύνει τους πάντες προς τα πάνω προς την αριστεία.
Η Ελλάδα παράγει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά κορυφαίων επιστημόνων στον κόσμο. Όμως οι περισσότεροι φεύγουν. Γιατί να μείνει ένας γιατρός στην Ελλάδα; Για να ξεκινήσει εργασία στα σαράντα με βασικό μισθό, χωρίς μέσα στα νοσοκομεία και χωρίς πρόσβαση σε νέες εξελίξεις; Προφανώς οι νέοι επιστήμονες με φιλοδοξίες θα προτιμήσουν να φύγουν έξω, παρά να μείνουν στην Ελλάδα και να καταδικαστούν στην οικονομία με τα φακελάκια και τα επιδόματα.
Ερώτηση 8η: Η Σοφία είναι μία δημοσιογράφος με πολλές δυνατότητες. Αλλά το ταλέντο της αναγνωρίζεται στο εξωτερικό. Που θεωρείτε ότι οφείλεται αυτό;
Γ.Ζ.: Προφανώς ισχύουν τα θέματα της προηγούμενης απάντησής μου. Ωστόσο, πρέπει να λάβουμε υπόψη και το συγκεκριμένο πολιτικό-οικονομικό πλαίσιο στο οποίο κινείται ο Κώδικας της Δημιουργίας.
Ερώτηση 9η: Τι θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες σας;
Γ.Ζ.: Πολλά. Όμως δε θέλω να εκθέσω περιληπτικά τις δικές μου επιδιώξεις, γιατί πιστεύω ότι είναι πιο σημαντικό το τι θα εκλάβουν οι ίδιοι οι αναγνώστες όταν διαβάσουν το βιβλίο – και στην πραγματικότητα θα ήταν πιο ενδιαφέρον να ακούσουμε από αυτούς τι αποκόμισαν από το έργο.
Τελικά το έργο θα κριθεί από δύο σημεία:
- Αν έχει διασκεδάσει τους αναγνώστες κι έχει κρατήσει το ενδιαφέρον τους ζωντανό μέχρι τέλους και
- Αν τους έχει προβληματίσει και μετά την ανάγνωσή του τους έχουν μείνει κάποιες σκέψεις που ίσως επηρεάσουν τη μελλοντική τους θεώρηση για τον κόσμο (και κυρίως την Ελλάδα μας).
Ερώτηση 10η: Ένας διαγωνισμός έκπληξη από τον εκδοτικό οίκο. Με κάθε αγορά του βιβλίου σου θα συμμετάσχουν όλοι στην κλήρωση, που οι τυχεροί θα κερδίσουν τα 7 βιβλία της επικής σειράς Game Of Thrones. Ποιο ήταν το έναυσμα για αυτή την προσφορά και τι συναισθήματα σας γεννιούνται από αυτή την απόφασή τους;
Γ.Ζ.: Οι εκδόσεις Anubis με κατέκτησαν από την πρώτη επαφή μας. Τη στιγμή που κάποιοι άλλοι εκδοτικοί οίκοι δε διάβασαν καν το έργο μου, απλώς επειδή ήταν πολύ μεγάλο (640 σελ) κι επομένως ασύμφορο για νέα είσοδο στην ελληνική αγορά, οι εκδόσεις Anubis ολοκλήρωσαν μέσα σε έναν μήνα και όταν συζητήσαμε ο εκδότης ο ίδιος μου είπε: "Το βιβλίο μας άρεσε πολύ. Είναι πρωτόγνωρο εγχείρημα για τα ελληνικά δεδομένα κι έχει μεγάλο οικονομικό ρίσκο. Όμως μας άρεσε και αν ήμασταν αναγνώστες θα θέλαμε πολύ να το διαβάσουμε. Κάποια στιγμή πρέπει κι οι Έλληνες αναγνώστες να λαμβάνουν ελληνικά έργα εφάμιλλα των ξένων". Από την στιγμή εκείνη ξεκίνησε μια άριστη συνεργασία.
Τον τελευταίο μήνα συζητούσαμε για κάποια πιθανή προσφορά. Η απόφαση των εκδόσεων Anubis να συνδέσει το έργο μου με το κολοσσιαίο Game of Thrones πρώτα απ' όλα με συγκίνησε. Είμαι ο ίδιος μεγάλος fun του GOT, έχω διαβάσει όλα τα βιβλία (στα αγγλικά - τώρα με την προσφορά μπαίνω στον πειρασμό να αγοράσω ξανά το βιβλίο μου για να συμμετέχω στην κλήρωση :)), βλέπω την τηλεοπτική σειρά κι ανυπομονώ για τα δύο νέα βιβλία. Πέρα από αυτό όμως, η απόφαση των εκδόσεων Anubis με τίμησε βαθιά, γιατί δείχνει έμπρακτα πόσο πολύ πιστεύουν στον Κώδικα της Δημιουργίας. Δεν είναι μικρό πράγμα να παρουσιάζεται δίπλα στο Game of Thrones.
Ερώτηση 11η: Θα θέλατε να μας πείτε μερικά λόγια για το επόμενο συγγραφικό βήμα σας;
Γ.Ζ.: Αυτήν τη στιγμή ασχολούμαι παράλληλα με τρία έργα.
Πρώτον εργάζομαι στην ολοκλήρωση του Κώδικα της Δημιουργίας. Ο δεύτερος κι ο τρίτος τόμος πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους. Ο τέταρτος και τελευταίος θέλει ακόμη δουλειά.
Δεύτερον εργάζομαι σ’ ένα μυθιστόρημα που αφορά στο ελληνικό πολιτικό και κοινωνικό προσκήνιο.
Και τρίτον σ’ ένα έργο επιστημονικής φαντασίας το οποίο καταπιάνεται με τους κίνδυνους της ανεξέλεγκτης τεχνολογίας και της διάθεσης του ανθρώπου να εξερευνήσει ζητήματα που δεν καταλαβαίνει – σαν ένας άλλος μαθητευόμενος μάγος.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνέντευξη που μου παραχωρήσατε! Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλοτάξιδο το βιβλίο σας!!!
Ο Γιώργος Ζορμπάς εγκαινιάζει το νέο του ψευδώνυμο – εμπνευσμένο (από τι άλλο;) από τον ήρωα που ενέπνευσε τον θρυλικό Ζορμπά του Καζαντζάκη – με το νέο του έργο, την τετραλογία «Ο Κώδικας της Δημιουργίας», το πρώτο βιβλίο της οποίας κρατάτε στα χέρια σας.
Ο Γιώργος Ζορμπάς γεννήθηκε και σπούδασε στην Αθήνα του εικοστού αιώνα.
Την ημέρα ζει μία κανονική ζωή – εργασία ως υψηλόβαθμο στέλεχος, γυμναστική, έξοδοι, κοινωνική και οικογενειακή ζωή. Τη νύχτα όμως ξυπνάει μέσα του σα βρικόλακας το θηρίο της δημιουργίας, τον αρπάζει με δύναμη ασυγκράτητη, τον καθίζει στο γραφείο του και τον αναγκάζει να ξεράσει στο χαρτί όλες του τις σκέψεις και επιθυμίες. Ο βρικόλακας λατρεύει την νοητική πρόκληση, τους πειρασμούς, τις περιπέτειες και τις δύσκολες ερωτήσεις. Όσο για ύπνο… Οι βρικόλακες δεν κοιμούνται.
Ο Γιώργος Ζορμπάς ξεκίνησε να γράφει στα τέσσερα.
Έζησε την ανοδική πορεία της Ελλάδας από την ασημαντότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το ξεκίνημα της νέας χιλιετίας, το αποκορύφωμα της δόξας με την Ολυμπιάδα του 2004 και τη βάναυση προσγείωση στην πραγματικότητα της οικονομικής κρίσης και της νέας φτωχής Ελλάδας των μνημονίων.
Εγκατέλειψε την πατρίδα, όπως τόσοι άλλοι, κι αναζήτησε την τύχη του στο εξωτερικό. Έζησε στη Μέση Ανατολή, στην Κεντρική Ευρώπη, στην Αυστρία και στην Ελβετία και μάζεψε εμπειρίες και παραστάσεις από άλλους λαούς και άλλους πολιτισμούς.
Ζει ακόμη στο εξωτερικό.
Ο Κώδικας της Δημιουργίας είναι ένα έργο που βασίστηκε σε αντιφάσεις και αντιθέσεις. Τη διαφορά της σύγχρονης(;), διεφθαρμένης Ελλάδας και της δημιουργικής Αρχαίας Ελλάδας που έδωσε τα φώτα της σε όλον τον κόσμο. Την αλλαγή της συμπεριφοράς του νεοέλληνα όταν βρίσκεται μακριά από την πατρίδα. Την αντίφαση ανάμεσα στην κορυφαία κι επιταχυνόμενη επιστημονική πρόοδο και στην διάδοση και διεύρυνση των ψευδεπιστημών και της κατινιάς στις μάζες. Της ελπίδας για αιώνια ζωή και τον φόβο για ανεξέλεγκτη καταστροφή που γεννάει η πρόοδος της τεχνολογίας. Την ευγένεια του δημοκρατικού πολιτεύματος και την αισχύνη της εκμετάλλευσής του από δημαγωγούς. Τις προθέσεις ευγενικών ανθρώπων και την ξεφτίλα της υπερβολής του politically correct και του φαίνεσθαι. Την αδυναμία της σάρκας αλλά και τη δύναμη της σάρκας.
Η αντιφάσεις αυτές και η θέση που θα πάρουμε απέναντί τους θα καθορίσουν το μέλλον των παιδιών μας. Για να ανοίξει αυτές τις συζητήσεις, αλλά και για να σας διασκεδάσει γεννήθηκε το ψευδώνυμο Γιώργος Ζορμπάς. Η σελίδα του βιβλίου είναι: www.thecodeofcreation.com
(2019) Ο Κώδικας της Δημιουργίας – Ο Γολγοθάς της Εύας, Anubis
Ο Κώδικας της Δημιουργίας – Ο Γολγοθάς της Εύας
Ο Νίκος Αυγερινός, το παιδί-θαύμα της φυσικής, παρατάει την έρευνα μαγεμένος από τη Σοφία, μία νεαρή, μαχητική δημοσιογράφο. Οι δύο νέοι ζουν το πάθος τους σ’ έναν κόσμο διαφορετικό. Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός Ευρώπης, βουτηγμένη στην πείνα και στην απελπισία.
Στη Μέση Ανατολή, η οκτάχρονη Εύα ζει τον δικό της γολγοθά, αιχμάλωτη φανατικών τζιχαντιστών. Την ίδια ώρα, σκοτεινοί συνωμότες εξυφαίνουν το τελικό σχέδιο για τον έλεγχο της Γης. Παρασύρουν στην αρένα Αμερικανούς, Ρώσους και Ισλαμιστές εξοπλισμένους με νέα όπλα, αποκυήματα νοσηρής τεχνολογίας. Επιστέγασμά τους το Angel, η πρώτη Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η σύγκρουση πλησιάζει την Ελλάδα. Ο στρατός επεμβαίνει μ’ ένα αιματηρό πραξικόπημα.
Σε μία στιγμή έμπνευσης, ο Νίκος ανακαλύπτει το ιερό γκράαλ της φυσικής, τη Θεωρία των Πάντων. Αποκρυπτογραφεί δυνάμεις αποκαλυπτικές, ικανές ν’ αλλάξουν τον κόσμο. Μοιραία τραβάει την προσοχή μυστικών υπηρεσιών, βιομηχανικών κολοσσών και τρομοκρατών.
Ο Νίκος κι η Σοφία επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για να προλάβουν.
Και κρυμμένο… στο βάθος του χρόνου… παραμονεύει το απόλυτο κακό…
“Εκπληκτικό βιβλίο, το συστήνω ανεπιφύλακτα.”
– Γιώργος Αυτιάς
Δημοσιογράφος
“Ένα εκρηκτικό μείγμα αγωνίας, μυστηρίου, δράσης και ανατροπών.”
– Αντώνης Τουμανίδης
Συγγραφέας / Σεναριογράφος
“…συναρπαστική πλοκή και ανατροπές που θα σας κρατήσουν σε αγωνία μέχρι το τέλος!”
– Μάκης Πουνέντης
Παρουσιαστής
“…ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον βιβλίο που καταφέρνει να συνδυάσει τις κλασικές αρετές της αφήγησης με τις συναρπαστικές εφαρμογές της νέας τεχνολογίας.”
– Γιάννης Κουτσομύτης
Δημοσιογράφος
“Ένα μυθιστόρημα καταιγιστικό, αγωνιώδες, συγκλονιστικό. Ένα οδοιπορικό καταβύθισης στην ανθρώπινη ψυχή.”
– Βασιλική Διαμάντη
Βιβλιομανία/Βιβλιολατρεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου