Ερώτηση 1η: Πώς θα χαρακτηρίζατε το νέο σας βιβλίο “Γιαγιά, σ’ αγαπώ!”;
Μ.Θ.: Το «Γιαγιά , σ’αγαπώ» θέλει να μιλήσει στις καρδιές των παιδιών για την αγάπη και τον σεβασμό στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Οι μεγάλοι άνθρωποι, εκείνοι που κάποτε έσκυψαν απάνω μας με φροντίδα, αγάπη και αφοσίωση, χρειάζονται κι εκείνη όσο ποτέ άλλοτε, σε αυτή την ηλικία την αγάπη μας. Χωρίς όρους. Χωρίς περιορισμούς. Μόνο την αγάπη μας. Το βιβλίο μιλάει για την υπέροχη σχέση γιαγιάς και εγγονής. Όταν η άνοια «φλερτάρει» το μυαλό της γιαγιάς τότε το μήνυμα είναι ότι η σχέση πρέπει να γίνει δυνατότερη και πως η αγάπη μας δεν επηρεάζεται από τίποτα.
Ερώτηση 2η: Η γιαγιά προσέχει όλη την οικογένεια και όταν θα χρειαστεί αυτή βοήθεια θα την προσέξουν οι άλλοι. Μία αμφίδρομη σχέση. Κάποιοι όμως ξεχνάνε να κάνουν κάτι αντίστοιχο. Που πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό;
Μ.Θ.: Συνήθως οι άνθρωποι που δεν μπορούν ή δεν ξέρουν να αγαπούν είναι οι ίδιοι στερημένοι από αυτό. Ο άνθρωπος που ξέρει να μοιράζεται τα συναισθήματά του δεν θα αφήσει τους ηλικιωμένους γονείς του μόνους. Ο ίδιος άνθρωπος θα διδάξει στο παιδί του πόσο σημαντικό είναι να σέβεται τον παππού και την γιαγιά . Να μην «γελάει» με την πάθησή τους είτε αυτή ονομάζεται άνοια είτε ονομάζεται αλτσχάιμερ. Να έχει υπομονή μαζί τους και να μπορεί να μοιράζεται έστω και λίγο χρόνο μαζί τους.
Ερώτηση 3η: Τι αναμνήσεις έχετε εσείς από τη δική σας γιαγιά ως παιδί;
Μ.Θ.: Έχω τις καλύτερες και τις πιο τρυφερές αναμνήσεις από την γιαγιά μου. Είχα μια πολύ δυνατή σχέση μαζί της. Ήταν και μητέρα και πατέρας πολύ συχνά για μένα αφού οι γονείς μου ήταν ενεργοί δημοσιογράφοι και εργαζόντουσαν πολλές ώρες καθημερινά. Η γιαγιά μου ξεχείλιζε από αγάπη. Οι πράξεις της, τα λόγια της, η φροντίδα της. Είμαι ευγνώμων που την είχα στη ζωή μου κι έχω κερδίσει πολλά μαθήματα ζωής από την σχέση μου μαζί της.
Ερώτηση 4η: Τι θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες σας;
Μ.Θ.: Να αγαπούν! Μόνο αυτό.
Ερώτηση 5η: Θα θέλατε να μας πείτε μερικά λόγια για το επόμενο συγγραφικό βήμα σας;
Μ.Θ.: Το επόμενο συγγραφικό μου βήμα είναι αρκετά τολμηρό για μένα αν σκεφτεί κανείς ότι αποφάσισα να γράψω για πρώτη φορά ένα διήγημα για εφήβους. Συνήθως γράφω βιβλία για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας αφού τα περισσότερα μου βιβλία απευθύνονται σε παιδιά 4-10 χρονών. Το νέο μου βιβλίο απευθύνεται σε νέους αναγνώστες, έφηβους και είναι μια πολύ δυνατή ιστορία που θεωρώ ότι θα αγγίξει πολλούς. Πρόκειται να κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Μίνωα τον Σεπτέμβρη που μας έρχεται. Παράλληλα ετοιμάζω παιδική σειρά…. έκπληξη.
Β.Δ.: Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνέντευξη που μου παραχωρήσατε! Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλοτάξιδα τα βιβλία σας!!!
Μ.Θ.: Σας ευχαριστώ θερμά,
Μάρω Θεοδωράκη
"Γιαγιά, σ'αγαπώ!": http://minoas.gr/ book-4526.minoas
"Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι": http://minoas.gr/ book-4406.minoas
"Δημιουργικό τραγούδι και μουσικοκινητική": http://minoas.gr/ book-4500.minoas
"Χιονομπαλού": http://minoas.gr/ book-4502.minoas
Η Μάρω Θεοδωράκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα μέσα σε μια δημοσιογραφική και μουσική οικογένεια.
Σπούδασε Πιάνο στο Εθνικό Ωδείο, αποφοιτώντας με Άριστα παμψηφεί, Τραγούδι, Φωνητικά στο Πρότυπο Πειραματικό Ωδείο, Μουσικοκινητική Αγωγή και Σεμινάρια Φωνητικής Δραματουργίας.
Από το 1998 διδάσκει υποκριτικό τραγούδι στις δραματικές σχολές και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο (Deree).
Έχει συνθέσει μουσική για το θέατρο και έχει επιμεληθεί μουσικές παραστάσεις, συνεργαζόμενη με σκηνοθέτες όπως οι Π. Ζούλιας, Γ. Αρμένης, Θ. Μουμουλίδης, Ν. Χαραλάμπους, Ν. Μπουσδούκος, Α. Γύρα, Ν. Καραγέωργος, Κ. Φανουράκη, Στ. Γούτης, κ.ά.
Στον κινηματογράφο συνεργάστηκε πρώτη φoρά το 2008 με τον κινηματογραφιστή R. Crombie, κερδίζοντας και το Α´ βραβείο πρωτότυπης μουσικής για την ταινία Sappho (3ο Φεστιβάλ Κύπρου), ακολουθεί η ταινία The Good soldier Sveik (Animation film, 2009), ενώ μέσα στο 2016 αναμένεται η ταινία της Κλειούς Φανουράκη High Season, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Χωραφά, στην οποία η Μάρω Θεοδωράκη έχει γράψει την πρωτότυπη μουσική της ταινίας.
Έχει επίσης συνεργαστεί με την κρατική τηλεόραση, με κορυφαία τη μουσική της σύνθεση στο ντοκιμαντέρ Το σκοτεινό τρυγόνι, σε σκηνοθεσία Μ. Δελιοτζάκη στην ΕΤ1.
Τα εκπαιδευτικά της προγράμματα έχουν απήχηση σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό, με κορυφαία τα «Αριστοφανικά Χορικά» και τις «Μουσικές Πράξεις και Δράσεις μέσα από τα μάτια των παιδιών».
Η Μάρω Θεοδωράκη είναι γνωστή και για τη συγγραφική της δράση, έχοντας στο ενεργητικό της πάνω από 46 παιδικά βιβλία, αποσπάσματα των οποίων περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία.
(2017) Γιαγιά, σ'αγαπώ!, Μίνωας
(2016) Δημιουργικό τραγούδι και μουσικοκινητική, Μίνωας
(2016) Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι, Μίνωας
(2016) Χιονομπαλού, Μίνωας
(2012) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... με τα μέσα μεταφοράς... και μαθαίνει να οδηγεί!, Διάπλαση
(2011) Μουσικοκινητικά παιχνίδια με άξονα τα συναισθήματα, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2010) Η Πιπίτσα κάνει αναδάσωση, Διάπλαση
(2010) Η Πιπίτσα προστατεύει τα αδέσποτα ζώα, Διάπλαση
(2010) Η Πιπίτσα ταξιδεύει στα σχήματα... και μαθαίνει γεωμετρία, Διάπλαση
(2010) Όμορφη πόλη, Διάπλαση
(2010) Το σύννεφο έφερε βροχή, Διάπλαση
(2010) Τραγουδώ τα αινίγματα, Διάπλαση
(2009) Ένα καράβι γεμάτο όνειρα, Διάπλαση [κείμενα, επιμέλεια σειράς, μουσική σύνθεση]
(2009) Η Πιπίτσα ταξιδεύει στα επαγγέλματα, Διάπλαση
(2009) Η Χιόνα Χελιδόνα και τα δύο σπουργιτάκια, Διάπλαση
(2009) Η ψιψίνα που βρήκε το νόημα της ζωής, Διάπλαση
(2009) Σίσσυ, το τζιτζίκι που τραγουδούσε την αγάπη, Διάπλαση [κείμενα, επιμέλεια σειράς, μουσική σύνθεση]
(2009) Τα ταξίδι του Φρύνη του Δελφίνη, Διάπλαση [κείμενα, επιμέλεια σειράς, μουσική σύνθεση]
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στα Χριστούγεννα, Διάπλαση
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στα χρώματα, Διάπλαση
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στα χρώματα ...και βάφει τον ουρανό!!!, Διάπλαση
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει… στα Χριστούγεννα… και στην Πρωτοχρονιά… και μαθαίνει έθιμα και κάλαντα, Διάπλαση [κείμενα, στίχοι, μουσική σύνθεση]
(2008) Μελομακάρονα και κουραμπιέδες εν δράσει!, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση, στίχοι]
(2008) Ο καλικάντζαρος που φοβόταν το σκοτάδι, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2008) Σαν ζάχαρη άχνη, Διάπλαση
(2008) Το πιο όμορφο γράμμα για τον Αϊ-Βασίλη, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2006) Ημερολόγιο του 2007, Δήμος Αθηναίων Πολιτισμικός Οργανισμός
(2006) Τα αυγά και τα πασχάλια, Ταξιδευτής
(2005) Έλα να παίξουμε κρυφτό, Διάπλαση
(2005) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στην αριθμητική ...και μαθαίνει να μετρά!!!, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2005) Το ημερολόγιο του Αϊ-Βασίλη, Διάπλαση
(2004) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στην αλφαβήτα ...και μαθαίνει τα γράμματα!!!, Διάπλαση
(2004) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στην ορχήστρα ...και μαθαίνει τα έγχορδα και τα πνευστά!!!, Διάπλαση
(2004) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στο πεντάγραμμο ...και γνωρίζει τις νότες!!!, Διάπλαση
(2004) Μέθοδος υποκριτικού τραγουδιού και φωνητικής, Διάπλαση
(2003) Θέατρο και μουσικοκινητική για γιορτές στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο, Διάπλαση
(2003) Θέατρο και μουσικοκινητική για καλοκαιρινές παραστάσεις, Διάπλαση
(2003) Το παιδί με το ακορντεόν, Ελληνικά Γράμματα
(2002) Θέατρο και μουσικοκινητική για τα Χριστούγεννα, Διάπλαση
(2000) Η παραμυθάδα με τις νότες, Ελληνικά Γράμματα
(2000) Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι, Ελληνικά Γράμματα
(2000) Τα παράξενα Χριστούγεννα του Ορέστη, Ελληνικά Γράμματα
Συμμετοχή σε συλλογικά έργα
(2010) Στα προνήπια με την Πιπίτσα, Διάπλαση
(2010) Στο νηπιαγωγείο με την Πιπίτσα, Διάπλαση
(2010) Στον παιδικό σταθμό με την Πιπίτσα, Διάπλαση
(2005) Καθημερινές διαθεματικές δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο, Δίπτυχο
(2001) Θα σ' το πω μ' ένα τραγούδι, Ελληνικά Γράμματα
Μ.Θ.: Το «Γιαγιά , σ’αγαπώ» θέλει να μιλήσει στις καρδιές των παιδιών για την αγάπη και τον σεβασμό στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Οι μεγάλοι άνθρωποι, εκείνοι που κάποτε έσκυψαν απάνω μας με φροντίδα, αγάπη και αφοσίωση, χρειάζονται κι εκείνη όσο ποτέ άλλοτε, σε αυτή την ηλικία την αγάπη μας. Χωρίς όρους. Χωρίς περιορισμούς. Μόνο την αγάπη μας. Το βιβλίο μιλάει για την υπέροχη σχέση γιαγιάς και εγγονής. Όταν η άνοια «φλερτάρει» το μυαλό της γιαγιάς τότε το μήνυμα είναι ότι η σχέση πρέπει να γίνει δυνατότερη και πως η αγάπη μας δεν επηρεάζεται από τίποτα.
Ερώτηση 2η: Η γιαγιά προσέχει όλη την οικογένεια και όταν θα χρειαστεί αυτή βοήθεια θα την προσέξουν οι άλλοι. Μία αμφίδρομη σχέση. Κάποιοι όμως ξεχνάνε να κάνουν κάτι αντίστοιχο. Που πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό;
Μ.Θ.: Συνήθως οι άνθρωποι που δεν μπορούν ή δεν ξέρουν να αγαπούν είναι οι ίδιοι στερημένοι από αυτό. Ο άνθρωπος που ξέρει να μοιράζεται τα συναισθήματά του δεν θα αφήσει τους ηλικιωμένους γονείς του μόνους. Ο ίδιος άνθρωπος θα διδάξει στο παιδί του πόσο σημαντικό είναι να σέβεται τον παππού και την γιαγιά . Να μην «γελάει» με την πάθησή τους είτε αυτή ονομάζεται άνοια είτε ονομάζεται αλτσχάιμερ. Να έχει υπομονή μαζί τους και να μπορεί να μοιράζεται έστω και λίγο χρόνο μαζί τους.
Ερώτηση 3η: Τι αναμνήσεις έχετε εσείς από τη δική σας γιαγιά ως παιδί;
Μ.Θ.: Έχω τις καλύτερες και τις πιο τρυφερές αναμνήσεις από την γιαγιά μου. Είχα μια πολύ δυνατή σχέση μαζί της. Ήταν και μητέρα και πατέρας πολύ συχνά για μένα αφού οι γονείς μου ήταν ενεργοί δημοσιογράφοι και εργαζόντουσαν πολλές ώρες καθημερινά. Η γιαγιά μου ξεχείλιζε από αγάπη. Οι πράξεις της, τα λόγια της, η φροντίδα της. Είμαι ευγνώμων που την είχα στη ζωή μου κι έχω κερδίσει πολλά μαθήματα ζωής από την σχέση μου μαζί της.
Ερώτηση 4η: Τι θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες σας;
Μ.Θ.: Να αγαπούν! Μόνο αυτό.
Ερώτηση 5η: Θα θέλατε να μας πείτε μερικά λόγια για το επόμενο συγγραφικό βήμα σας;
Μ.Θ.: Το επόμενο συγγραφικό μου βήμα είναι αρκετά τολμηρό για μένα αν σκεφτεί κανείς ότι αποφάσισα να γράψω για πρώτη φορά ένα διήγημα για εφήβους. Συνήθως γράφω βιβλία για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας αφού τα περισσότερα μου βιβλία απευθύνονται σε παιδιά 4-10 χρονών. Το νέο μου βιβλίο απευθύνεται σε νέους αναγνώστες, έφηβους και είναι μια πολύ δυνατή ιστορία που θεωρώ ότι θα αγγίξει πολλούς. Πρόκειται να κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Μίνωα τον Σεπτέμβρη που μας έρχεται. Παράλληλα ετοιμάζω παιδική σειρά…. έκπληξη.
Β.Δ.: Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνέντευξη που μου παραχωρήσατε! Εύχομαι κάθε επιτυχία και καλοτάξιδα τα βιβλία σας!!!
Μ.Θ.: Σας ευχαριστώ θερμά,
Μάρω Θεοδωράκη
"Γιαγιά, σ'αγαπώ!": http://minoas.gr/
"Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι": http://minoas.gr/
"Δημιουργικό τραγούδι και μουσικοκινητική": http://minoas.gr/
"Χιονομπαλού": http://minoas.gr/
Η Μάρω Θεοδωράκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα μέσα σε μια δημοσιογραφική και μουσική οικογένεια.
Σπούδασε Πιάνο στο Εθνικό Ωδείο, αποφοιτώντας με Άριστα παμψηφεί, Τραγούδι, Φωνητικά στο Πρότυπο Πειραματικό Ωδείο, Μουσικοκινητική Αγωγή και Σεμινάρια Φωνητικής Δραματουργίας.
Από το 1998 διδάσκει υποκριτικό τραγούδι στις δραματικές σχολές και στο Αμερικάνικο Κολλέγιο (Deree).
Έχει συνθέσει μουσική για το θέατρο και έχει επιμεληθεί μουσικές παραστάσεις, συνεργαζόμενη με σκηνοθέτες όπως οι Π. Ζούλιας, Γ. Αρμένης, Θ. Μουμουλίδης, Ν. Χαραλάμπους, Ν. Μπουσδούκος, Α. Γύρα, Ν. Καραγέωργος, Κ. Φανουράκη, Στ. Γούτης, κ.ά.
Στον κινηματογράφο συνεργάστηκε πρώτη φoρά το 2008 με τον κινηματογραφιστή R. Crombie, κερδίζοντας και το Α´ βραβείο πρωτότυπης μουσικής για την ταινία Sappho (3ο Φεστιβάλ Κύπρου), ακολουθεί η ταινία The Good soldier Sveik (Animation film, 2009), ενώ μέσα στο 2016 αναμένεται η ταινία της Κλειούς Φανουράκη High Season, με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Χωραφά, στην οποία η Μάρω Θεοδωράκη έχει γράψει την πρωτότυπη μουσική της ταινίας.
Έχει επίσης συνεργαστεί με την κρατική τηλεόραση, με κορυφαία τη μουσική της σύνθεση στο ντοκιμαντέρ Το σκοτεινό τρυγόνι, σε σκηνοθεσία Μ. Δελιοτζάκη στην ΕΤ1.
Τα εκπαιδευτικά της προγράμματα έχουν απήχηση σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό, με κορυφαία τα «Αριστοφανικά Χορικά» και τις «Μουσικές Πράξεις και Δράσεις μέσα από τα μάτια των παιδιών».
Η Μάρω Θεοδωράκη είναι γνωστή και για τη συγγραφική της δράση, έχοντας στο ενεργητικό της πάνω από 46 παιδικά βιβλία, αποσπάσματα των οποίων περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία.
(2017) Γιαγιά, σ'αγαπώ!, Μίνωας
(2016) Δημιουργικό τραγούδι και μουσικοκινητική, Μίνωας
(2016) Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι, Μίνωας
(2016) Χιονομπαλού, Μίνωας
(2012) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... με τα μέσα μεταφοράς... και μαθαίνει να οδηγεί!, Διάπλαση
(2011) Μουσικοκινητικά παιχνίδια με άξονα τα συναισθήματα, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2010) Η Πιπίτσα κάνει αναδάσωση, Διάπλαση
(2010) Η Πιπίτσα προστατεύει τα αδέσποτα ζώα, Διάπλαση
(2010) Η Πιπίτσα ταξιδεύει στα σχήματα... και μαθαίνει γεωμετρία, Διάπλαση
(2010) Όμορφη πόλη, Διάπλαση
(2010) Το σύννεφο έφερε βροχή, Διάπλαση
(2010) Τραγουδώ τα αινίγματα, Διάπλαση
(2009) Ένα καράβι γεμάτο όνειρα, Διάπλαση [κείμενα, επιμέλεια σειράς, μουσική σύνθεση]
(2009) Η Πιπίτσα ταξιδεύει στα επαγγέλματα, Διάπλαση
(2009) Η Χιόνα Χελιδόνα και τα δύο σπουργιτάκια, Διάπλαση
(2009) Η ψιψίνα που βρήκε το νόημα της ζωής, Διάπλαση
(2009) Σίσσυ, το τζιτζίκι που τραγουδούσε την αγάπη, Διάπλαση [κείμενα, επιμέλεια σειράς, μουσική σύνθεση]
(2009) Τα ταξίδι του Φρύνη του Δελφίνη, Διάπλαση [κείμενα, επιμέλεια σειράς, μουσική σύνθεση]
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στα Χριστούγεννα, Διάπλαση
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στα χρώματα, Διάπλαση
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στα χρώματα ...και βάφει τον ουρανό!!!, Διάπλαση
(2008) Η Πιπίτσα ταξιδεύει… στα Χριστούγεννα… και στην Πρωτοχρονιά… και μαθαίνει έθιμα και κάλαντα, Διάπλαση [κείμενα, στίχοι, μουσική σύνθεση]
(2008) Μελομακάρονα και κουραμπιέδες εν δράσει!, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση, στίχοι]
(2008) Ο καλικάντζαρος που φοβόταν το σκοτάδι, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2008) Σαν ζάχαρη άχνη, Διάπλαση
(2008) Το πιο όμορφο γράμμα για τον Αϊ-Βασίλη, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2006) Ημερολόγιο του 2007, Δήμος Αθηναίων Πολιτισμικός Οργανισμός
(2006) Τα αυγά και τα πασχάλια, Ταξιδευτής
(2005) Έλα να παίξουμε κρυφτό, Διάπλαση
(2005) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στην αριθμητική ...και μαθαίνει να μετρά!!!, Διάπλαση [κείμενα, μουσική σύνθεση]
(2005) Το ημερολόγιο του Αϊ-Βασίλη, Διάπλαση
(2004) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στην αλφαβήτα ...και μαθαίνει τα γράμματα!!!, Διάπλαση
(2004) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στην ορχήστρα ...και μαθαίνει τα έγχορδα και τα πνευστά!!!, Διάπλαση
(2004) Η Πιπίτσα ταξιδεύει... στο πεντάγραμμο ...και γνωρίζει τις νότες!!!, Διάπλαση
(2004) Μέθοδος υποκριτικού τραγουδιού και φωνητικής, Διάπλαση
(2003) Θέατρο και μουσικοκινητική για γιορτές στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο, Διάπλαση
(2003) Θέατρο και μουσικοκινητική για καλοκαιρινές παραστάσεις, Διάπλαση
(2003) Το παιδί με το ακορντεόν, Ελληνικά Γράμματα
(2002) Θέατρο και μουσικοκινητική για τα Χριστούγεννα, Διάπλαση
(2000) Η παραμυθάδα με τις νότες, Ελληνικά Γράμματα
(2000) Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι, Ελληνικά Γράμματα
(2000) Τα παράξενα Χριστούγεννα του Ορέστη, Ελληνικά Γράμματα
Συμμετοχή σε συλλογικά έργα
(2010) Στα προνήπια με την Πιπίτσα, Διάπλαση
(2010) Στο νηπιαγωγείο με την Πιπίτσα, Διάπλαση
(2010) Στον παιδικό σταθμό με την Πιπίτσα, Διάπλαση
(2005) Καθημερινές διαθεματικές δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο, Δίπτυχο
(2001) Θα σ' το πω μ' ένα τραγούδι, Ελληνικά Γράμματα
Γιαγιά, σ'αγαπώ!
Η γιαγιά Μαρία, με την καλοσύνη, το χαμόγελο και την αγκαλιά της, ξέρει και χαρίζει απλόχερα την αγάπη της.
Τα δύο εγγονάκια της και ιδιαίτερα η μικρή της σουσουράδα, όπως την αποκαλεί, ζουν μια ξεχωριστή σχέση μαζί της, που μέρα με τη μέρα δυναμώνει.
Μια ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από στοργή και μπόλικη σοφία.
Εκείνη τη σοφία που μας διδάσκει πως, ό,τι κι αν συμβεί, πρέπει να είμαστε κοντά στους ηλικιωμένους όταν μας χρειάζονται, με σεβασμό και υπομονή.
Μια γλυκιά και όμορφη ιστορία που μας μαθαίνει για τη δύναμη της αγάπης αλλά και την αξία της οικογένειας.
Τα δύο εγγονάκια της και ιδιαίτερα η μικρή της σουσουράδα, όπως την αποκαλεί, ζουν μια ξεχωριστή σχέση μαζί της, που μέρα με τη μέρα δυναμώνει.
Μια ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από στοργή και μπόλικη σοφία.
Εκείνη τη σοφία που μας διδάσκει πως, ό,τι κι αν συμβεί, πρέπει να είμαστε κοντά στους ηλικιωμένους όταν μας χρειάζονται, με σεβασμό και υπομονή.
Μια γλυκιά και όμορφη ιστορία που μας μαθαίνει για τη δύναμη της αγάπης αλλά και την αξία της οικογένειας.
Δημιουργικό τραγούδι και μουσικοκινητική
Τι σχέση έχει το τραγούδι με την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία;
Μέσα από μια μουσική εξερεύνηση, που χωρίζεται σε έξι ενότητες (εποχές, περιβάλλον, υγεία-διατροφή, σχολική ζωή, οικογένεια, αξίες-αγαθά) και περιλαμβάνει CD με 24 τραγούδια πολλαπλής μουσικοκινητικής, η Μάρω Θεοδωράκη μάς καλεί να ανακαλύψουμε την ευεργετικότητα της μουσικής, να εκτιμήσουμε τα οφέλη της και να τα απολαύσουμε μαζί με τα παιδιά μας.
Ένα εύχρηστο και επικοινωνιακό εργαλείο για τον νηπιαγωγό, τον δάσκαλο, τον εκπαιδευτικό, τον μουσικό, τον μουσικοθεραπευτή, τον εμψυχωτή, τον γονιό και για όποιον αγαπάει τη μουσική και το τραγούδι.
Μια διαφορετική παιδαγωγική φόρμα, με σεβασμό στο παιδί και στις ανάγκες του.
Το τραγούδι γίνεται πράξη και η μουσική καθρεφτίζεται μέσα από τα μάτια των παιδιών.
Μέσα από μια μουσική εξερεύνηση, που χωρίζεται σε έξι ενότητες (εποχές, περιβάλλον, υγεία-διατροφή, σχολική ζωή, οικογένεια, αξίες-αγαθά) και περιλαμβάνει CD με 24 τραγούδια πολλαπλής μουσικοκινητικής, η Μάρω Θεοδωράκη μάς καλεί να ανακαλύψουμε την ευεργετικότητα της μουσικής, να εκτιμήσουμε τα οφέλη της και να τα απολαύσουμε μαζί με τα παιδιά μας.
Ένα εύχρηστο και επικοινωνιακό εργαλείο για τον νηπιαγωγό, τον δάσκαλο, τον εκπαιδευτικό, τον μουσικό, τον μουσικοθεραπευτή, τον εμψυχωτή, τον γονιό και για όποιον αγαπάει τη μουσική και το τραγούδι.
Μια διαφορετική παιδαγωγική φόρμα, με σεβασμό στο παιδί και στις ανάγκες του.
Το τραγούδι γίνεται πράξη και η μουσική καθρεφτίζεται μέσα από τα μάτια των παιδιών.
Η Σερενάτα για το Κανταδοχώρι
Στο Κανταδοχώρι όλα αλλάζουν όταν ο κύριος Προεδράκης κλείνει το Μουσικό Σχολείο!
Η μικρή και τολμηρή Σερενάτα, όμως, δεν το βάζει κάτω.
Θα προσπαθήσει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, υπενθυμίζοντας σε όλους πως η μουσική ενώνει τους ανθρώπους και τους κάνει καλύτερους.
Η παιδική φωνή της Σερενάτας θα ακουστεί παντού.
Θα ξαναβρεί το Κανταδοχώρι το παλιό γνώριμο χρώμα του;
Η μικρή και τολμηρή Σερενάτα, όμως, δεν το βάζει κάτω.
Θα προσπαθήσει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, υπενθυμίζοντας σε όλους πως η μουσική ενώνει τους ανθρώπους και τους κάνει καλύτερους.
Η παιδική φωνή της Σερενάτας θα ακουστεί παντού.
Θα ξαναβρεί το Κανταδοχώρι το παλιό γνώριμο χρώμα του;
Χιονομπαλού
Μέσα σ’ ένα χειμωνιάτικο απόγευμα μια νιφάδα μεταμορφώνεται σε μια αφράτη χιονόμπαλα.
Όταν όμως ανακαλύπτει πως έχει αλλάξει, δύσκολα αποδέχεται τον καινούριο της εαυτό.
Η Χιονομπαλού μπορεί να είναι διαφορετική, αλλά παραμένει το ίδιο σημαντική στο ταξίδι της ζωής.
Η καρδούλα της χαμογελάει μέσα στο φως των Χριστουγέννων και δυναμώνει όταν καταλαβαίνει ότι πια δεν είναι μόνη.
Μια χριστουγεννιάτικη ιστορία που μας υπενθυμίζει πως δε χρειάζεται να περιμένουμε τις μέρες των γιορτών για να φανούμε χρήσιμοι, να είμαστε αληθινοί και να αποδεχόμαστε το διαφορετικό…
Όταν όμως ανακαλύπτει πως έχει αλλάξει, δύσκολα αποδέχεται τον καινούριο της εαυτό.
Η Χιονομπαλού μπορεί να είναι διαφορετική, αλλά παραμένει το ίδιο σημαντική στο ταξίδι της ζωής.
Η καρδούλα της χαμογελάει μέσα στο φως των Χριστουγέννων και δυναμώνει όταν καταλαβαίνει ότι πια δεν είναι μόνη.
Μια χριστουγεννιάτικη ιστορία που μας υπενθυμίζει πως δε χρειάζεται να περιμένουμε τις μέρες των γιορτών για να φανούμε χρήσιμοι, να είμαστε αληθινοί και να αποδεχόμαστε το διαφορετικό…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου