Κυριακή 17 Απριλίου 2016

"Το μυστικό της πεταλούδας" Ισμήνη Μπάρακλη προτείνει η Φανή Κου

Η άποψή μου για το βιβλίο το ''Μυστικό της πεταλούδας'' της Ισμήνης Μπαρακλή
Από την πρώτη σελίδα ως και την τελευταία κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου. Αυτό το βιβλίο είναι ύμνος στην μεταμέλεια, στην αγάπη και στη φιλία.
Ο Δημόκριτος έλεγε: η μεταμέλεια για τις αισχρές πράξεις είναι η σωτηρία της ζωής. (Ι.Μ.). Ένιωσα αυτή τη μεταμέλεια. Ένιωσα την καλοσύνη που σκόρπαγε γύρω του ο ήρωας της ιστορίας μας. Αυτό έγινε μετά από ένα τραγικό περιστατικό που τον ταρακούνησε. Αθώος ή ένοχος? Ποιος μπορεί να κρίνει? Συγχωρεί ο Θεός το φονιά? Πιστεύω πως ναι αν διώξει από τη ψυχή του τη λάσπη και αγκαλιάσει την αλήθεια. Ένα άρτιο βιβλίο γεμάτο έντονα συναισθήματα που κατάφερε η συγγραφέας να μου τα περάσει, με έκανε να νιώσω σαν να είμαι παρούσα στη ζωή των ηρώων.
Στο τέλος η λύτρωση ανέτειλε σαν λιακάδα. Φύλλο δεν σαλεύει αν δεν θέλει ο Θεός (Ι.Μ.).
Ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι που μου χαρίσατε.



ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΦΑΝΗΣ ΚΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου