Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Μικρό μου Πόνυ

Μικρό μου Πόνυ: Το βιβλίο της ταινίας
Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά ηλικίας 3+ ετών
Σελίδες: 40
Σχήμα: 24X24
Σκληρό εξώφυλλο
ΙSBN: 978-960-569-773-0
Τιμή: 9,99 €

Τα πόνυ έρχονται αντιμέτωπα με τον πανίσχυρο Βασιλιά Τυφώνα που με τη βοήθεια της Διοικητή Τέμπεστ, ενός μονόκερου που μετατρέπει τις πριγκίπισσες σε πέτρινα αγάλματα, θέλει να κάνει δικιά του όλη τη μαγεία τους... Τα Μικρά μου Πόνυ μαζί με τη μικρότερη πριγκίπισσα, την Τουάιλαϊτ Σπαρκλ, κατορθώνουν να ξεφύγουν και ξεκινούν ένα συναρπαστικό ταξίδι με στόχο τη διάσωση της Εκουέστρια. Στη διαδρομή θα αντιμετωπίσουν κινδύνους, θα συναντήσουν πειρατές, θα περιπλανηθούν σε έναν υποθαλάσσιο κόσμο και το κυριότερο θα κάνουν νέους φίλους! Άραγε, θα κατορθώσουν να πετύχουν το στόχο τους και να σώσουν τη χώρα τους;




Μικρό μου Πόνυ η Ταινία – Η δύναμη της φιλίας
Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά ηλικίας 3+ ετών
Σελίδες: 24
Σχήμα: 22X22
Μαλακό εξώφυλλο
ΙSBN: 978-960-569-772-3
Τιμή: 3,99 €

Σε αυτή την ιστορία οι φίλοι των Μικρών μου Πόνυ θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τους «κακούς» της ταινίας. Ποια είναι η Διοικητής Τέμπεστ και γιατί έχασε την πίστη της στη φιλία; Ο Γκάρμπερ κάνει ό,τι μπορεί για να γίνει ο πιο πιστός της βοηθός, θα τα καταφέρει; Οι δυο τους θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα σκοτεινά σχέδια του Βασιλιά Τυφώνα ή μήπως πάρουν μερικά πολύτιμα μαθήματα από τα Μικρά μου Πόνυ;




Μικρό μου Πόνυ η Ταινία – Το πειρατικό πάρτι
Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά ηλικίας 3+ ετών
Σελίδες: 24
Σχήμα: 22X22
Μαλακό εξώφυλλο
ΙSBN: 978-960-569-771-6
Τιμή: 3,99 €

Μια ξαφνική επίθεση ταράζει την Εκουέστρια. Τα Μικρά μου Πόνυ θα κατορθώσουν να δραπετεύσουν, αναζητώντας βοήθεια προκειμένου να σώσουν την Κάντερλοτ. Η διαδρομή θα τις οδηγήσει πάνω σε ένα αερόπλοιο που ανήκει στον Καπετάνιο Κελαένο και το πειρατικό πλήρωμα του. Οι πειρατές δεν έχουν καμιά φιλική διάθεση απέναντι στα πόνυ μόνο που εκείνα κατορθώνουν να τους αλλάξουν γνώμη μετατρέποντας την αιχμαλωσία τους σε ένα μεγάλο πειρατικό πάρτι!





Μικρό μου Πόνυ η Ταινία – Τόμος Ζωγραφικής
Βιβλία Ζωγραφικής
Σελίδες: 48
Σχήμα: 21X28
Μαλακό εξώφυλλο
ΙSBN: 978-960-569-774-7
Τιμή: 3,50 €

Ζωγραφική με τα Μικρά μου Πόνυ που αλλάζουν μορφή αποκτώντας πειρατική στολή ή μορφή γοργόνας. Οι μικροί μας φίλοι θα έχουν ακόμη την ευκαιρία να χρωματίσουν τους νέους ήρωες της ταινίας όπως τη Διοικήτη Τέμπεστ ή το πόνυ Μελωδία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου