Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

"Ημερολόγια 2017"

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2017. ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ
Κατηγορία: Ημερολόγια 2017
Ημ. Έκδοσης: Νοέμβριος 2016
ISBN: 978-618-5104-89-4
Σελίδες: 13

Το Λύκειον Ελληνίδων Μόντρεαλ σε συνεργασία
με το Μοναστήρι της Παρηγορήτισσας Μόντρεαλ
παρουσιάζει παραδοσιακές ελληνικές συνταγές για
γλυκά του κουταλιού και μαρμελάδες





Ημερολόγιο 2017. 365 ημέρες γυναίκα
Κατηγορία: Ημερολόγια 2017
Ημ. Έκδοσης: Οκτώβριος 2016
ISBN: 978-618-5104-83-2
Σελίδες: 384

Ένας καθημερινός γυναικείος διαλογισμός για μια πιο ήρεμη και ικανοποιητική ζωή.
-Pωτώ έναν φίλο να μου πει σε ποια σημεία κατά τη γνώμη του θα ήταν καλό να αλλάξω. Tον ακούω και αποφεύγω να καταφύγω στην ειρωνεία, στο γέλιο, στον θυμό ή σε διάφορες δικαιολογίες.
-Eξασκώ το σώμα μου. Aποφεύγω τα ασανσέρ, τα αυτοκίνητα και όσο μπορώ περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Περπατώ, τρέχω, ξυπνώ τους μύες μου και τους δοκιμάζω
-Aισθάνομαι τη ζωή να πάλλεται μέσα μου κι εκφράζω τη βαθιά μου Ευγνωμοσύνη που είμαι ζωντανή.

-Eυχαριστώ τη ζωή για όσα μου έχει δώσει μέχρι τώρα.




Ημερολόγιο 2017. 365 ημέρες ευτυχίας
Κατηγορία: Ημερολόγια 2017
Ημ. Έκδοσης: Οκτώβριος 2016
ISBN: 978-618-5104-82-5
Σελίδες: 384


Στο χρηστικό αυτό ημερολόγιο, θα βρείτε ρήσεις και σκέψεις μεγάλων προσωπικοτήτων όπως ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Επίκτητος, o Βενιαμίμ Φραγκλίνος, ο Πασκάλ, κ.α.
Η επιστήμη πάντοτε κάνει λάθη. Ποτέ δεν έλυσε ένα πρόβλημα, χωρίς να θέσει ένα άλλο.
ΜΠΕΡΝΑΡ ΣΩ
Όταν ήμουν νέος, ήμουν άμυαλος. Τώρα είμαι γέρος, μυαλωμένος και ξεκούτης.
ΖΑΡΚΟ ΠΕΤΑΝ

Οι πονόψυχοι άνθρωποι γίνονται κακοί έμποροι.
ΜΠΑΛΖΑΚ

Αν ήξερες τα βάσανα των άλλων, το πιθανότερο είναι ότι θα υποφέρεις πρόθυμα τα δικά σου.

ΦΙΛΗΜΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου