Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

"Από μέσα μου..." Θοδωρής Παπαϊωάννου

ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
Από μέσα μου…
Εικονογράφηση: Κωνσταντίνος Γεωργαντάς
Σειρά: Πετάει Πετάει
Παιδική λογοτεχνία για παιδιά ηλικίας 5+ ετών
Σελίδες: 32
Σχήμα: 14X21
Μαλακό εξώφυλλο
ΙSBN: 978-960-569-738-9
Τιμή: 4,20 €

Πρωταγωνίστρια του Από μέσα μου… είναι μια αδέσποτη γάτα που ξαφνικά βρίσκεται εκτός σκουπιδοτενεκέ πάνω που ήταν έτοιμη να απολαύσει το γεύμα της: μακαρόνια με σάλτσα και μια κονσέρβα. «Πάει το γεύμα μου» παραπονέθηκε… από μέσα της! Η παρέα των παιδιών που την ανακαλύπτουν της δίνουν το όνομα Τίγρη που καθόλου δεν της αρέσει, αλλά και αυτό το παράπονο το κρατάει μέσα της. Σύντομα τη μεταφέρουν σε ένα σπίτι και εκεί είναι όλα καινούργια! Τουλάχιστον, δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχεί για την πείνα, τη δίψα και το κρύο.

Ωστόσο, μετά από λίγο καιρό κάτι ωθεί την Τίγρη να γρατζουνάει τα έπιπλα, να κρέμεται από το φωτιστικό και να ξηλώνει μάλλινες μπλούζες και κάλτσες. Τι είναι αυτό; Πρώτα θα πρέπει να βγει από μέσα της και μετά θα το μάθουν οι αναγνώστες!

Το Από μέσα μου… είναι ένα βιβλίο που θίγει μέσα από μια έξυπνη ιστορία το πρόβλημα των αδέσποτων ζώων και τη σημασία της υιοθεσίας τους. Παράλληλα, πρόκειται για μία συμβολική ιστορία που θα φανερώσει στους μικρούς αναγνώστες πόσο σημαντικό είναι να βρίσκει διέξοδο η εσωτερική τους φωνή, γιατί μόνο τότε θα κατορθώσουν να επικοινωνούν και να εκπληρώνουν τις ανάγκες τους. Η Τίγρης περιδιαβαίνει και χοροπηδάει στις πολύχρωμες και μοντέρνες σελίδες που έχει εικονογραφήσει ο Κωνσταντίνος Γεωργαντάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου