Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ "ΕΡΩΤΟΠΑΙΓΝΙΑ" Αθηνά Βογιατζόγλου


ΕΡΩΤΟΠΑΙΓΝΙΑ
9.50€
Συγγραφέας: ΒΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Έτος έκδοσης: 2019
ISBN: 978-960-04-5035-4
ΣΕΛ.: 64
Σχήμα: 14 Χ 20,6
Βάρος: 138.00 γραμ.
Μαλακό εξώφυλλο


Αυτοπροσωπογραφία

Θα μπορούσαν να είναι το κράνος μου
για τις πτώσεις, τα ατυχήματα.
Δίχτυ ασφαλείας για τις συμφορές.
Θα μπορούσαν να είναι το μαγικό μου
φίλτρο για όσους πόθησα.
Αλλά δεν πόθησα.
Έτσι όπως με τυλίγουν, μου προξενούν
απέχθεια· αδύνατον να ποθήσω οτιδήποτε.
Ποτέ δεν τα τιθάσευσα.
Μ’ έκαναν πάντα να ντρέπομαι για το
θράσος τους. Αγριεύουν στον άνεμο,
μα πιο πολύ στο μαξιλάρι.
Σκέπασαν με μαύρο πέπλο την εφηβεία μου.
Σκέπασαν τη νιότη μου, έτσι όπως γίνονταν
βελόνες μπροστά στον καθρέφτη.
Σιδερένια βέλη, έτοιμα να τον σπάσουν.
Τώρα είναι κλωστές υφάσματος που ξέφτισε.
Κρέμονται δήθεν ηττημένες.
Χαιρέκακη αυλαία που ποτέ δεν τόλμησα ν’ ανοίξω.



Η Αθηνά Βογιατζόγλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966. Σπούδασε φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Ρεθύμνου, εκπόνησε διδακτορικό στο King’s College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια Νεοελληνικής Φιλολογίας στη Φιλοσοφική Σχολή των Ιωαννίνων.
Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό Πλανόδιον. Το ποίημά της «Ο εραστής ή Το τέλος της ποίησης» δραματοποιήθηκε από τη Δήμητρα Πετμεζά σε μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο Σαλώμη, η οποία πήρε το βραβείο του καλύτερου free style cinema στο 12ο Four River Film Festival του Κάρλοβατς στην Κροατία το 2019.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου