Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ "ΑΣΠΡΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ" Δήμητρα Γρίβα


ΑΣΠΡΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ
9.90€
Συγγραφέας: ΓΡΙΒΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Έτος έκδοσης: 2019
ISBN: 978-960-04-4981-5
ΣΕΛ.: 96
Σχήμα: 14 Χ 20,6
Βάρος: 193.00 γραμ.
Μαλακό εξώφυλλο

3. Ο μικρός μας κήπος

Επέστρεφε συχνά,
έπαιρνε τη δόση του κι έφευγε.
Όχι, δεν ήταν εθισμένος.
Μαραμένος ήταν.
Λένε ότι αν δεν ποτίζεις ένα δέντρο ξεραίνεται.
Εγώ το πότιζα από μικρή,
με είχε μάθει ο παππούς μου.
Υπνωτισμένα δέντρα με αράχνες,
τα φροντίζουμε, δεν τα κόβουμε, μου φώναζε.
Όσο πιο πολύ νερό τους βάζεις,
τόσο πιο ψηλά θα πάνε.
Έτσι έκανα και εγώ.
Μεγάλωσα ένα κυπαρίσσι, χρόνια τώρα,
και έβλεπα τη ρετσίνα του να σκάει,
και χάραζα πάνω του το όνομά μου.
Ήθελα να ξέρουν ότι είναι δικό μου.
Ποιος θα μπορούσε να μου το πάρει άλλωστε;
Ήξερα, παππού, δικό μας ήταν,
εμείς το φυτέψαμε,
ποιος μπορεί να μας το πάρει;
«Δεν μπορεί να μας το πάρει κανείς,
αλλά μπορεί να μας το κόψει κάποιος.
Εσύ μην αφήσεις να σ’ το κόψει κανείς,
μόνο αν το θες».
«Συγγνώμη, παππού, δεν τα κατάφερα...»
 
 
 
 
Η Δήμητρα Γρίβα γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι κάτοχος ΜΒΑ. Μοιράζει τον χρόνο της ανάμεσα στη ζωγραφική και στην εταιρία επεξεργασίας προϊόντων τσιμέντου που έχει στην κατοχή της. Έχει καταφέρει να συνδυάσει τις δύο αυτές αγαπημένες της ασχολίες και να δημιουργήσει πίνακες μοναδικούς σε μασίφ καμβά από μπετόν. Η ποιητική συλλογή Άσπρες-μαύρες καλημέρες είναι το πρώτο της βιβλίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου