Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ «Αγαπητή ψυχή μου…» - Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης


«Αγαπητή ψυχή μου…» - Κωνσταντίνου Γρηγοριάδη

«Όταν η φωνή μου δεν μπορεί να περιγράψει με λόγια αυτό που νιώθω, τότε ανοίγω την πόρτα της φαντασίας που οδηγεί στη σκέψη μου και κάνω τα αισθήματά μου λέξεις και ποίηση. Ευελπιστώ να σε κάνω να δεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια της ψυχής μου. Ελπίζω τα ποιήματά μου να σου μιλήσουν στην καρδιά»

Την Ποιητική συλλογή «Αγαπητή ψυχή μου…» θα την προμηθευτείτε από τα βιβλιοπωλεία Ιανός, Πρωτοπορία καθώς και από όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας!

Ακόμη, μπορείτε να την παραγγείλετε στην Κύπρο καλώντας στο τηλέφωνο 96400162.

Επίσης, είναι διαθέσιμη και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα: elkistis.gr/shop

Τέλος, για τους αναγνώστες της Θεσσαλονίκης, μπορείτε να επισκεφθείτε τις εργάσιμες ώρες τα γραφεία των Εκδόσεων Ελκυστής στο κέντρο της πόλης (Αρριανού 15) ή να το παραγγείλετε δίχως μεταφορικά έξοδα στα τηλέφωνα 231 403 7484 ή 6977853682.

Εκδόσεις Ελκυστής

Ταξιδεύουμε στο χώρο της λογοτεχνίας ΜΑΖΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου