Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

"Η αρχόντισσα της Μάνης" Κατερίνα Λέκκα προτείνει η Μαριέττα Λεφα

Ειμαι απο την Μανη,ενα χωριο που λεγεται Κότρωνας,παντα ημουν ατιθαση και μου αρεσαν τα γραμματα,τα προξενεια τα μισουσα και καποτε αποφασισα να δεχτω ενα πλουσιο ελληνοαμερικανο,ποια? εγω η Κατέρω που πηγα τελικα στην Αμερικη και εγινα κυρια Καθυ και μπηκα στην αριστοκρατια.Δεν ηξερες δεν ρωταγες? Που ναξερα που εμπλεξα και ποιον παντρευτηκα.....αργα το καταλαβα οταν αρχισαν ολα να βγαινουν στην επιφανεια....η μετεπειτα ζωη μου ηταν ενα αβαστακτο μαρτυριο...απο τον ενα "κυριο" της Μαφιας βρεθηκα στα χερια του αρχηγου της Μαφιας....Πονος,λυπη για τον ερωτα που νομιζα οτι ειχα,αλλα τον εχασα,φοβος και τρομος για την ζωη που μου ειχε γραμμενη η μοιρα.....Θυσιασα τα παντα,εκλαψα,θυμωσα αλλα δεν λυγισα και ξερετε γιατι? Γιατι εζησα στην Μάνη και εκανα την καρδια μου πετρα,συνεχισα να πορευομαι και εγινα σκληρη και αδιστακτη για να πετυχω στην ζωη μου,εκανα το ονειρο μου πραγματικοτητα,ιδιοκτητρια ατελιέ υψηλης ραπτικης.Δημιουργησα ενα ονομα γεματο μυστηριο για τους περισσοτερους,δεν ηθελα να γνωριζει κανενας ποια ημουν και πως εφτασα να ειμαι το πρωτο ονομα......για ολα ομως υπαρχει ενα τιμημα....το πληρωσα κι αυτο με πονο ψυχης!!! Αν ο Θεος θελει να με κανει ευτυχισμενη εστω και για λιγο Αυτος θα βρει τον τροπο...την εκανε ευτυχισμενη εστω και στην Δυση της πολυταραχης ζωης της???????


ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΛΕΦΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου