Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Ισμήνη Χ. Μπάρακλη

Η ΙΣΜΗΝΗ Χ. ΜΠΑΡΑΚΛΗ κατάγεται από το Ναύπλιο. Φοίτησε στο St. George Commercial College και εργάστηκε επί σειρά ετών σε μεγάλη οικονομική εφημερίδα ως υπεύθυνη Εκδηλώσεων και Συνεδρίων. Είναι παντρεμένη και μητέρα ενός παιδιού. Γράφει για παιδιά και μεγάλους. ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ είναι το έκτο κατά σειρά βιβλίο της, και το πρώτο που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.
"Το μυστικό της πεταλούδας" κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ψυχογιός. "Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου 3" το 2015, "Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου 2", "Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου 1" και "Λικέρ τριαντάφυλλο" το 2014 και "Από τα Gucci στο… ταγάρι" το 2013 από τις εκδόσεις Μίνωας.




 "Το μυστικό της πεταλούδας"
 
«Τιποτένιος ο άνθρωπος,
οσμή από χώμα, καρτερεί τα φτερά να πετάξει,
να ξυπνήσει μια μέρα πεταλούδα.
Μυστικός ο αγώνας, κρυφός, μόνο για κείνον».
Τέσσερις γυναίκες στο χθες και το σήμερα ξεδιπλώνουν έναν τρισυπόστατο άντρα, ορίζοντας μοιραία και αμετάκλητα τη ζωή του, αυτή του Φραγκούλη του Ληστή, του Αυγουστή Παπαδάκη, του Γέροντα Ιωάννη∙ ενός επικίνδυνου ανθρώπου, ενός μοναδικά υπέροχου άντρα, ενός ταπεινού ασκητή… Ένας αόρατος διαβήτης χαράζει μοίρα προς μοίρα τον κύκλο της ζωής του, κεντώντας σταυροβελονιά παρόν με παρελθόν...
Ο ταραγμένος βίος ενός αμαρτωλού που τα βήματά του θα τον οδηγήσουν μέχρι τα πιο βαθιά μονοπάτια της αγάπης. Η παρανομία, τα πάθη, το έγκλημα θα συγκρουστούν με το βαθύτερο στοιχείο της ύπαρξης, τη συνείδηση. Κι ένας ισόβιος αγώνας ξεκινά, με τρόπαιο την κάθαρση και τίμημα τον αβάσταχτο έρωτα ανάμεσα σ’ έναν άντρα με σκοτεινό παρελθόν και μια γυναίκα με λαμπρό μέλλον… Πώς μπορεί ένας αδιέξοδος έρωτας να γεμίσει φως τις ζωές των ανθρώπων;



"Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου 3" 
Μετά την τελευταία σχολική χρονιά και τα απίστευτα γεγονότα που συνέβησαν, το μόνο που είχα ανάγκη περισσότερο από οτιδήποτε άλλο… ήταν ΔΙΑΚΟΠΕΣ!
Κι όταν λέμε διακοπές, εννοούμε καλοκαιρινές διακοπές!
Τα νεύρα μου είχαν γίνει σαν αποκριάτικες ποδοπατημένες σερπαντίνες ύστερα από πάρτι βουβάλων…
Κουρέλια δηλαδή!
Μέχρι να τελειώσει το σχολείο, είδα και έπαθα*…
Και εκεί που νόμιζα πως η τύχη είχε γυρίσει πάλι με το μέρος μου, ύστερα από ένα μακρύ διάστημα δοκιμασιών και ατυχών συμβάντων, διαπίστωσα πως αυτά ήταν μόνο η αρχή μέσα στην απίστευτη κακοτυχία μου.
‘Η πως αυτό που ζω είναι απλώς η κανονική ζωή!
Και η κανονική ζωή είναι γεμάτη απρόοπτα όπως και… φαντάσματα που βρίσκονται παντού.
Ναι, ναι, σωστά ακούσατε…
Φαντάσματα παντού!
Μανούλα μου…



"Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου 2"
Σύντομη περιγραφή
Κι όμως!
Εγώ κάποτε ήμουν το πιο κουλ παιδί της τάξης και ο πιο δημοφιλής τύπος του σχολείου…
Και αν δεν το πιστεύεις, μπορείς να ρωτήσεις όποιον θέλεις.
Κάποτε!
Γιατί τώρα… κάτι η εγκατάλειψη της άκαρδης μαμάς μου, κάτι ο άκρως επικίνδυνος μπαμπάς, κάτι που οι συμμαθητές μου υποψιάζονται πως είμαι μαμόθρεφτο και κάτι… η ξαφνική και μυστηριώδης εμφάνιση του Σαράντη (από τις φυλακές ή τον άλλο κόσμο), με έχουν κάνει άλλο άνθρωπο!
Τόσο άλλο δηλαδή… που πολύ φοβάμαι… μήπως κανένα πρωί ξυπνήσω ξανθός, με φακίδες και μπλε μάτια, μιλάω άλλη γλώσσα και κανείς δε με καταλαβαίνει!
Τόσo πολλά προβλήματα να συμβαίνουν σε ένα και μόνο παιδί… σημαίνει πως είμαι ο πιο άτυχος δεκάχρονος του πλανήτη!




 "Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου 1"
Η ζωή μου είναι γλυκιά όσο ένα πελώριο μπισκότο με κομματάκια σοκολάτας.
Κάνω ό,τι θέλω και τους έχω όλους σε απόλυτη πειθαρχία.
Και αν μερικές φορές κάποιοι μου αντιστέκονται, όπως ο μπαμπάς, η μαμά και η γιαγιά-θηρίο, ευτυχώς που υπάρχουν ο παππούς και η άλλη γιαγιά, που απλώς… τους μαγεύω!
Είμαι τύπος χαλαρός και κουλ και δε μου αρέσει να έχω μπελάδες και προβλήματα.
Μόνο να δημιουργώ!
Γι’ αυτό είμαι και το πιο δημοφιλές αγόρι της τάξης μου.
Έχω γεννηθεί για την κορυφή και δε συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο.
Την προηγούμενη, όμως, εβδομάδα έκανα ένα θανάσιμο λάθος...
Και από τότε όλο το σχολείο με αποκαλεί… UFO.
Τελικά ένα και μόνο λάθος είναι ικανό να σε καταστρέψει μια για πάντα!
Και από τότε…
Ζω για τη στιγμή που θα πάρω το αίμα μου πίσω!
ΥΓ: Το καλό στην υπόθεση είναι ότι παραμένω δημοφιλής.
Το κακό… είναι ότι είμαι το πιο δημοφιλές UFO!
Βραβεία
Βραβείο Εφηβικής Λογοτεχνίας, Βραβεία βιβλίου Public 2014 – Οι πένες της χρονιάς




  "Λικέρ τριαντάφυλλο"
1904.
Η Ασημίνα μεγαλώνει στην παλιά πόλη του Ναυπλίου χωρίς την αγάπη του σκληρόκαρδου πατέρα της, μα μελώνει ως το φυλλοκάρδι από τη στοργή και τη γλύκα της μάνας της.
Μετά τον θάνατο της μητέρας της, σε ηλικία εννιά ετών, αναλαμβάνει να αναθρέψει τα ορφανά αδέρφια της.
Λίγα χρόνια αργότερα, γνωρίζει τον Παναή και ανάμεσά τους γεννιέται ένας μοιραίος έρωτας, που ανθίζει σε μια σχισμή του βράχου της Ακροναυπλίας, μέχρι την επιστράτευση του αγαπημένου της για τον πόλεμο στην απέναντι όχθη του Αιγαίου.
1924.
Η Ασημίνα βρίσκεται στην Αθήνα διωγμένη από τον πατέρα της και παντρεμένη χωρίς τη θέλησή της…
1939.
Λίγο πριν το ξέσπασμα του Β΄ Παγκόσμιου, επιστρέφει στο Ναύπλιο, για να συνδεθεί και πάλι το νήμα της ζωής της με την ιστορία του τόπου της…
Μια μεθυστική ιστορία αγάπης που συμπορεύεται με την ιστορία της Ελλάδας.
Ένα μυθιστόρημα βασισμένο σε ιστορικά γεγονότα, που οι σελίδες του αναδίδουν άρωμα από λικέρ τριαντάφυλλο…





"Από τα Gucci στο… ταγάρι" 
…Η ζωή λοιπόν στην αρχή ήταν συναρπαστική.
Σαν σοκολατάκι πολυτελείας που το ξεδιπλώνεις με λαχτάρα, ενθουσιασμό και περιέργεια να γευτείς μια πολύ φίνα γεύση.
Ακριβώς έτσι την πάτησα κι εγώ.
Και εκεί που το είχα δαγκώσει και περίμενα να ξεχυθεί η βελούδινη πραλίνα…, μου σκάει μια φαρμακίλα άλλο πράγμα, σαν ληγμένη αντιβίωση.
Και είχα και όλα αυτά τα παραπλανητικά γλυκόλογα του «αφεντικού», που μου είχαν κάνει πλύση εγκεφάλου… «Είσαι το μισό μου πορτοκάλι, είσαι το σύμπαν μου, είσαι ο ήλιος μου, είσαι το φως μου, είσαι η αδελφή ψυχή», που μάλλον ερμηνεύεται ως «θα σου βγάλω την ψυχή, αδελφούλα!»…
Η Ιόλη, μια φαινομενικά εύθραυστη αλλά κατά βάθος δυνατή γυναίκα, αγωνίζεται να βρει τις ισορροπίες της, την εσωτερική της γαλήνη και τη χαμένη αισιοδοξία της.
Αυτοσαρκάζεται, διακωμωδεί, απομυθοποιεί, αλλά μέσα από όλη αυτή τη διαδρομή κάνει τον απολογισμό της, στην πιο αστεία του εκδοχή.
Αλλάζει ιδέες, αναθεωρεί αντιλήψεις του παρελθόντος και προχωράει μπροστά, κρατώντας μόνο τις ουσια­στικές αξίες της ζωής.
Με άλλα λόγια… Από τα Gucci στο… ταγάρι.
Η Ιόλη είναι μια απ’ όλες μας και λίγο απ’ όλες μας.
Είμαστε εμείς!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου