Σάββατο 9 Απριλίου 2016

"Η εξδομολόγηση" Σπύρος Πετρουλάκης προτείνει η Μαριέττα Λεφα

Καθομαι και βλεπω με απλανες βλεμμα την οθονη και σκεφτομαι τι αλλο θα μπορουσα να πω γι αυτο το βιβλιο που μολις τελειωσα!!! Υπολογιζα να το ειχα στα χερια μου για 2 μερες τουλαχιστον,βλεπω το ρολοι να δειχνει 2.00 τα ξημερωματα και διερωτουμαι αν θα μπορουσα να το συνεχισω αυριο!!! Με εχουν καλυψει και με το παραπανω οι προηγουμενες κριτικες,το μονο που μπορω να πω ειναι ενα μεγαλο ευχαριστω στον συγγραφεα γιατι εχω μια εμμονη με τις πραγματικες ιστοριες,αυτο εγινε και με την συγκεκριμενη η οποια με καθηλωσε στο καναπε ολο το βραδυ!!! Αν για καποιο λογο θα μπορουσα να ειμαι διπλα της Ελενης θα απετρεπα τα οσα συνεβησαν στη ζωη της? Ουτε οι τσιγγανες το καταφεραν,ποια ειμαι εγω για να βρω ενα δρομο στρωμενο με ομορφες αναμνησεις!!! Οι αποκαλυψεις που εγιναν κατα την εξομολογηση μονο πικρα και θυμο μπορουσαν να προκαλεσουν και ομως βρηκε την δυναμη να τους συγχωρησει για την σωτηρια της ψυχης της!!!


ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΛΕΦΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου