Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

"Μυθολογικά παραμύθια - Είμαι η Αθηνά" Κώστας Πούλος

Κώστας Πούλος
Μυθολογικά παραμύθια - Είμαι η Αθηνά
Εικονογράφος: Σοφία Παπαδοπούλου
ISBN: 978-618-03-0829-7
Ημερομηνία έκδοσης: 03/04/2017


Είμαι η Αθηνά, η θεά της Αθήνας. Από τα ζώα πιο πολύ αγαπώ την κουκουβάγια. Βοηθώ τους ανθρώπους, αλλά πιο πολύ αυτούς που θέλουν οι ίδιοι να βοηθήσουν τον εαυτό τους. Στον πόλεμο είμαι πρώτη, λατρεύω όμως τις τέχνες και τα γράμματα. Μ’ αρέσει και να υφαίνω. Τα υφαντά μου είναι πιο καλά κι από τα έργα της Αράχνης...

Με τη σειρά Μυθολογικά Παραμύθια επιχειρείται μια καινούρια «ανάγνωση» των αρχαίων ελληνικών μύθων. Που δεν είναι παλιές χιλιοειπωμένες ιστορίες ξεχασμένων θεών, αλλά συναρπαστικά παραμύθια δράσης, μέσα από τα οποία ξετυλίγονται όλες οι διαχρονικές ανθρώπινες περιπέτειες, οι φόβοι και οι χαρές που έχουν σημαδέψει κι ακόμη σημαδεύουν την ψυχή του ανθρώπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου