Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

"Μια ανάσα μακριά" Μαίρη Κωνσταντούρου προτείνει η Διαβολάκη Πόπη

"Μια ανάσα μακριά" Μαίρη Κωνσταντούρου
Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα το 2015 ήταν το "Μία ανάσα μακριά" της Κωνσταντούρου το οποίο κατάφερε στην εκπνοή του χρόνου να μπει στα 10 καλύτερα βιβλία της περσινής χρονιάς.Η συγγραφέας με γραφή απλή και κατανοητή διεισδύει στην ψυχοσύνθεση των ηρώων,ερμηνεύει τις συμπεριφορές τους,αναλύει τα συναισθήματά τους και σε κάνει να τους αγαπήσεις ακόμα και με τις ατέλειες και τα λάθη τους.Η πλοκή είναι πολύ ενδιαφέρουσα και δεν κάνει καθόλου κοιλιά,έχει αγωνία και σε κρατά σε εγρήγορση μέχρι και την τελευταία σελίδα.Διαδραματίζεται σε δύο υπέροχα νησιά που με τις έντονες περιγραφές τους και εικόνες νιώθεις ότι βρίσκεσαι κι εσύ πότε στην αρχοντική Σύρο και πότε στην πανέμορφη Κέρκυρα.Ο αναγνώστης ταξιδεύει στο χρόνο και ακολουθεί τους πρωταγωνιστές περιμένοντας με λαχτάρα να έρθει η δικαίωση και να δει στο τέλος αν η ευτυχία που βρίσκεται μία ανάσα μακριά καταφέρει να τρυπώσει στις καρδιές.Έκλαψα,συγκινήθηκα,οργίστηκα,θύμωσα και ευχαριστώ ειλικρινά τη συγγραφέα που μου προκάλεσε τόσο έντονα συναισθήματα.Δε θέλω να αναφερθώ στην πλοκή αυτό είναι κάτι που θα το ανακαλύψετε μόνοι σας,το μόνο που θα πω είναι ότι θεωρώ ότι το συγκεκριμένο βιβλίο δε διαφημίστηκε όσο του άξιζε.Προσωπικά σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!!

ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΔΙΑΒΟΛΑΚΗ

1 σχόλιο:

  1. Πόπη μου, τι να πω κι εγώ. Τα λόγια σου με τιμούν ιδιαίτερα. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τη χαρά που μου έδωσες αλλά και για τη δύναμη να συνεχίσω αυτό που αγαπώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή